Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Μα γιατί δεν μπορώ να κάνω hula hoop (στεφάνι);

Πριν από πολλούς μήνες, έπεσα πάνω σε κάτι υπέροχα βίντεο με hula hoop και θαύμασα εκείνους που μπορούν να το κάνουν. Πέρασε καιρός μέχρι να αποφασίσω να δοκιμάσω, πήρα ένα στεφάνι (είχε σημασία ποιο; δεν είναι όλα ίδια; ) και ... απόλυτη καταστροφή. Ούτε δευτερόλεπτα δεν έμενε το στεφάνι στη μέση μου (καταραμένη βαρύτητα).
Έψαξα για οδηγίες. Προσπάθησα να ακολουθήσω τις οδηγίες. Η βαρύτητα ήταν πιο δυνατή απ' τον ενθουσιασμό μου.
Μέχρι που έπεσε στα χέρια μου ένα στεφάνι της προκοπής. Δηλαδή στα μέτρα μου. Δηλαδή μεγάλο. Όταν λέμε μεγάλο, εννοούμε μεγάλο.
Δες το βίντεο (και μην κοροϊδεύεις).


Στο βίντεο, ο 7χρονος γιος μου κάνει hula-hoop με το στεφάνι στο μεγαλύτερο μέγεθος (του φτάνει ως τους ώμους), ενώ όταν το μικραίνουμε δεν μπορεί να το κρατήσει πολλή ώρα. Οι υπόλοιποι στο βίντεο δοκιμάζουν για πρώτη φορά. Εγώ το κάνω λάθος. Αλλά θα μάθω, πού θα πάει;

Έχει πλάκα, είναι ωραία γυμναστική, αξίζει να δοκιμάσεις. Έχει πλάκα σου λέω, αλήθεια!

Το στεφάνι είναι απ' το http://www.hoopnotica.com/ (μεγαλώνει και μικραίνει στα μέτρα σου, ή ανάλογα με την εμπειρία σου - ξεκινάς με το μεγάλο, προχωράς στο μικρό).
Η αγαπημένη μου hula-hooper στο youtube: gemgen101
και οι βασικές της οδηγίες για να ξεκινήσεις hula hoop.
Υπέροχο βίντεο hooping (τρελαίνομαι για τη μουσική).
Και όχι, δε χρειάζεται καθόλου να παρατηρήσεις ότι καθόλου δε μοιάζουν οι δικές μου προσπάθειες με αυτό που βλέπεις στα παραπάνω links. Το ξέρω. :-(

2 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχα ενταξει εχω λιωσει στο γελιο χαχαχαχαχαχαχαχα ..........

    α πι στε υτη αναρτηση!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This is a good common sense article. Very helpful to one who is just finding the resouces about this part. It will certainly help educate me.
    Travesti

    ΑπάντησηΔιαγραφή